Letala in veter

(1/5) > >>

sasolaguna:
Zaradi močnega jet streama je 777 v sredo skoraj prebilzvočni zid, kar bi se za letalo, ki ni izdelano za supersonične hitrosti, lahko končalo tudi slabo. Razlog pa je v globalnem kroženju vetra, ki zaradi velikih razlik v zračnem pritisku, v pasu iz Amerike proti S Evropi. Polet iz NYC v EU je tako krajši, v obratni smeri gre pa zelo počasi, nekaj letal je že imelo težave z gorivom.

http://www.24ur.com/letala-preko-luze-v-teh-dneh-letijo-neverjetno-hitro-tudi-preko-1200-km-h-veste-zakaj.html

krispy123:
Uf noro. :o

Gorazd:
Zvočni zid se prebije, ko objekt skozi zrak potuje s hitrostjo večjo hitrosti zvoka (je močno odvisna tudi od temperature zraka). Krt pa je zrak potoval v isti smeri kot letalo, ni bila njegova hitrost skozi zrak nič bistveno večja kot običajno oz. v smeri nasprotnega leta, čeprav je letalo potovalo bistveno več časa.

Torej gre za veliko zavajanje o prebitju zvočnega zidu in mogočem razpadu letala.

paradolf:
Tako je. Potovalo je s hitrostjo glede na zemljo, ne pa glede na okoliški zrak. Problem pa je verjetno turbulenca.

sasolaguna:
Ja verjetno je govora o ground speed-torej hitrosti glede na tla. Ekrančki v sedežih vam med poletom itak stalno kažejo 3 hitrosti:
-ground speed, gibanje glede na zemljo
-true air speed, dejanska hitrost poleta
-wind speed, hitrost vetra

Je pa težava turbulenca, podobno smo imeli tudi mi v začetki decembra na poti iz NYC v Benetke, ravno takrat je bilo tisto slabo vreme nad GB in tudi nad V obalo Amerike, je treslo praktično večino poti, smo bili pa tudi mi skoraj uro hitreje doma.

Navigacija

[0] Seznam sporočil

[#] Naslednja stran