Cela kolobocija je bila s tem in ogromno izgubljenega časa.
Ko smo ugotovili napako, smo imeli dve možnosti - povrnitev na backup iz prejšnjega dne ali pa življenje naprej s kar nekaj nepovezanimi prispevki.
Seveda smo se odločili za prvo možnost, kar pomeni, da nam ponudnik povrne backup od prejšnjega dne. Seveda je za to treba nekaj malega plačati in ker je naš ponudnik (kot vsi drugi) najbolj prilagodljiv na tem svetu, je treba najprej počakat na predračun, ga plačat in šele potem oni kaj naredijo. To traja najmanj en dan, če ne dva.
In ko smo enkrat imeli vse pošlihtano, se pri ponudniku (usklajeno z mano seveda) potrudijo dajat nazaj podatke. In jih damo. Pa jaz gledam - nič drugače? In smo potem zgubili pol dneva, da smo ugotovili, da kopija 1.8. sploh ni 1.8. temveč 2.8. In da imajo tudi 31.7. Juhuhu!
Ampak jaz tega nisem rabil. Zato je treba dat vse nazaj, vrnit denar itd. Vse je padlo v vodo.
A na koncu smo še malce razmislili in uvideli, da je morda bolje dat gor 31.7. kot pa nič. Vseeno bolje, res da se bodo stvari izgubile, a nasprotni primer je še bolj zoprn.
Zato se grem opravičevat nazaj k ponudniku, da... no, nazadnje nam je le uspelo pošlihtat 31.7. Porabili pa smo še en dodaten dan, da smo porihtali plačila za nazaj, naprej, levo desno in da so reference štimale.
Ogromno nekega dela skoraj za prazen nič.
Skratka, ko se hudič userje, se userje na kup. To pa že vemo, ne?