Tokrat smo začeli zelo zgodaj iz Sorice. Če bom imel kaj časa še dopišem kako je kaj bilo.
Žal so baterije v fotoaparatu zelo zgodaj podlegle mrazu.
http://www.bogvetra.com/?p=olc&oa=flightinfo&season=10&fid=42948Nekje na bohinjski avtocesti

Edit:
Napovedoval se je lep dan in sprva je bil plan Krvavec in leteti po Karavankah, a so me nekako zvabili na Sorico. Tam tako zgodaj še nisem letel.
Vzpon na štart smo opravili peš po snegu. K sreči je bil sneg na smučišču pomrznjen in se ni prediral. Bilo nas je okoli 15. Vsi željni dolgega preleta proti zahodu.
Na štartu ni skorajda nič pihalo, poleg tega pa se je sneg močno prediral. Tudi do riti si se lahko ugreznil. Meni se je pri štartu zgodilo prav to. K sreči je bilo padalo vredu formirano ko je prihajalo nad mene in me je dobesedno izvleklo iz luknje v snegu in me potegnilo v zrak. Hvala Vega

Bila je modra termika. Zrak je bil suh in šele proti koncu dneva je nastalo nekaj majhnih kumulusov tu in tam. Do višine 2000 metrov praktično ni bilo vetra. Zgolj termika in ta je bila kar precej razgibana. Nasplošno iz izkušenj vem da modra termika in malo vetra pomeni dokaj razgibano ozračje. Stebri dvigajočega zraka sicer pogosti a sili vsak po svoje, tako da je potrebno padalo držati na kratko da ne zbezlja.

Do Krna smo napredovali dokaj hitro, čeprav ni nikjer šlo nad 2000m. V pobočje Kobariškega Stola smo prišli okoli 12.30. Ravno takrat tam začne termika precej bezljati navzgor. Bilo je živahno, tako da sem kar malo stiskal zobe na trenutke.
Na Italjanski strani se nisem odločil za podaljšanje naprej proti zahodu, saj sem imel ob zahtevnejšem letenju že to dovolj če pridem nazaj do izhodišča. Nazaj grede sta dva zapeljala v Kanin in nato v osrčje julijcev in nato proti Jesenicam. Ostali smo se zadovoljili s povratkom preko Polovnika nazaj na Sorico. Ker je ostalo še nekaj dneva in dejstvo da Brnik ne obratuje , je bila možnost priključitve Karavank kar preko ravnine. Sprva sem iz Sorice podaljšal do Ratitovca in nato še v Dražgoško goro, ki pa ni dala prave višine za kakšen resnejši poizkus naprej proti Golniku.
Po sedmih urah poštenega dela v zraku, sem bil crknjen a obenem zelo zadovoljen. Čakamo na dneve ko se bo dalo leteti višje in seveda tudi dlje
