Novice: Trenutno ni obvestil.
Dobrodošel, Gost. Prosim, prijavi se ali se registriraj.

 ZEVS ForumPod oblakiSplošna debataLetalski radar
Strani: 1 2 [3] 4 5 ... 13
Natisni
Avtor Tema: Letalski radar  (Prebrano 199789 krat)
0 Člani in 1 Gost gledajo to temo.
jonatan
Cirus

Odsoten Odsoten

RD: 0000-00-00
Sporočila: 72

Lokacija: Kranj

Email
« Odgovori #30 dne: 01. April 2010, 11:58:02 »

Super! Pa smo spet dobili novo igro! Fotoshooting na avione nad nami. bouncy icon_haha
@jonatan.Vprašanje: kako to,da se letalo izgubi iz tega zaslona za krajši čas(primer težko pričakovani Airbus 380 od Emirates dopoldne),pa je vseeno v snopu radarja na višini 11.000 metrov(predvidevam?)? icon_question

Opazil sem, da ima tale madžarski senzor za osrednjo Slovenijo precej nezanesljiv sprejem. Je le daaaaaleč. Ni zadosti le line-of-sight, tudi sprejeta moč mora biti zadostna, ta pa pada s kvadratom razdalje.
Na vzhodu in predvsem severu je zanesljiv, v osrednji SLO bolj tako tako, na zahodu pa ne vidi več kaj dosti... a predvsem JZ že pobere italijansko senzor....
Prijavljen
Pihe
Uprava ZEVS
Stratus
*****
Odsoten Odsoten

RD: 1961-02-11
Sporočila: 5803


Lokacija: Bovec, 438 m

WWW
« Odgovori #31 dne: 01. April 2010, 12:01:18 »

Opazil sem, da ima tale madžarski senzor za osrednjo Slovenijo precej nezanesljiv sprejem. Je le daaaaaleč. Ni zadosti le line-of-sight, tudi sprejeta moč mora biti zadostna, ta pa pada s kvadratom razdalje.
Na vzhodu in predvsem severu je zanesljiv, v osrednji SLO bolj tako tako, na zahodu pa ne vidi več kaj dosti... a predvsem JZ že pobere italijansko senzor....

A Slovenija se ne bo vključila v ta projekt?Kaj veš o tem?Kdo sploh stoji za tem projektom? Mi ratuje vedno bolj zanimivo vse skupaj,čeprav ravno nad mano "spusti" mimo skoraj vse prelete. Sad
A Dolomiti Air peljete vi tu čez,ali ima Padova to? icon_question
Prijavljen

-------------------------------------
www.bovec-vreme.si
jonatan
Cirus

Odsoten Odsoten

RD: 0000-00-00
Sporočila: 72

Lokacija: Kranj

Email
« Odgovori #32 dne: 01. April 2010, 12:15:21 »

A Slovenija se ne bo vključila v ta projekt?Kaj veš o tem?Kdo sploh stoji za tem projektom? Mi ratuje vedno bolj zanimivo vse skupaj,čeprav ravno nad mano "spusti" mimo skoraj vse prelete. Sad
A Dolomiti Air peljete vi tu čez,ali ima Padova to? icon_question

Kolikor vem, je projekt amaterski. Pokriti bomo, ko se kdo opogumi, kupi sprejemnik in ga vključi v mrežo.

Dolomiti, Ryanair za Trst ostane na Padovi.
Prijavljen
Capillatus
Nimbostratus

Odsoten Odsoten

RD: 1991-01-14
Sporočila: 2270


Lokacija: Pohorje - 1050 m.n.v. Vremenski samouk.

WWW Email
« Odgovori #33 dne: 01. April 2010, 12:16:35 »

Jaz pa bi imel vprašanje bolj iz smeri strojništva.

Opazil sem da je Boeing 777, ob preletu veliko tišji kot recimo njegovi bratranci iz serije 7X7, ali pa kot kakšen Airbus. Sklepam da mora biti finta v motorjih, kajti so le ti vir hrupa.
Ali pa je to mogoče le zaradi stanja ozračja (atmosfere), v kar pa ne verjamem, kajti kmalu za njim je kar dosti bolj prihrumel A320 in to na podobni višini (10500 - 11000m) icon_confused
« Zadnje urejanje: 01. April 2010, 12:21:08 od Capillatus » Prijavljen

jonatan
Cirus

Odsoten Odsoten

RD: 0000-00-00
Sporočila: 72

Lokacija: Kranj

Email
« Odgovori #34 dne: 01. April 2010, 12:25:15 »

Jaz pa bi imel vprašanje bolj iz smeri strojništva.

Opazil sem da je Boeing 777, ob preletu veliko tišji kot recimo njegovi bratranci iz serije 7X7, ali pa kot kakšen Airbus. Sklepam da mora biti finta v motorjih, kajti so le ti vir hrupa.
Ali pa je to mogoče le zaradi stanja ozračja (atmosfere), v kar pa ne verjamem, kajti kmalu za njim je kar dosti bolj prihrumel A320 in to na podobni višini (10500 - 11000m) icon_confused

http://www.aci.aero/aci/aci/file/ACI_Priorities/Environment/ACINoiseIndex.pdf

Iz tabele v tem dokumentu se vidi, da med letali iste generacije ni bistvenih razlik... Starejša letala pa so zelo hrupna.
Je pa zelo odvisno, kateri motorji so na letalu in seveda, kako visoko leti.
Prijavljen
Pihe
Uprava ZEVS
Stratus
*****
Odsoten Odsoten

RD: 1961-02-11
Sporočila: 5803


Lokacija: Bovec, 438 m

WWW
« Odgovori #35 dne: 01. April 2010, 12:43:47 »

Jaz pa bi imel vprašanje bolj iz smeri strojništva.

Opazil sem da je Boeing 777, ob preletu veliko tišji kot recimo njegovi bratranci iz serije 7X7, ali pa kot kakšen Airbus. Sklepam da mora biti finta v motorjih, kajti so le ti vir hrupa.
Ali pa je to mogoče le zaradi stanja ozračja (atmosfere), v kar pa ne verjamem, kajti kmalu za njim je kar dosti bolj prihrumel A320 in to na podobni višini (10500 - 11000m) icon_confused

Fora bi lahko bila tudi v tem,ali letalo še vzpenja,ali je že na željeni višini.Ko se še vzpenja je jasno,da bolj ropota(špona full gas),ko pa doseže želeno višino,pa pilot seveda odvzame moč motorjem in se to sliši kot tišje. icon_wink
Prijavljen

-------------------------------------
www.bovec-vreme.si
matic
Cirokumulus

Odsoten Odsoten

RD: 0000-00-00
Sporočila: 255

Lokacija: Celje

« Odgovori #36 dne: 01. April 2010, 14:02:15 »

Sosedom pa sem kar fouš, v roku pol ure jih preletavajo sami "stroji"... ravno sedaj ko tipkam, na isti ruti leti Airbus A380-841 (A388) Callsign: QFA32

sicer pa:



 surprised
Prijavljen

"Brezmejna sta le vesolje in človeška neumnost, čeprav za prvo nisem prepričan!" (A.Einstein)
Capillatus
Nimbostratus

Odsoten Odsoten

RD: 1991-01-14
Sporočila: 2270


Lokacija: Pohorje - 1050 m.n.v. Vremenski samouk.

WWW Email
« Odgovori #37 dne: 01. April 2010, 19:57:30 »

Fora bi lahko bila tudi v tem,ali letalo še vzpenja,ali je že na željeni višini.Ko se še vzpenja je jasno,da bolj ropota(špona full gas),ko pa doseže želeno višino,pa pilot seveda odvzame moč motorjem in se to sliši kot tišje. icon_wink
Na to pa sploh nisem pomislil  icon_redface icon_wink

Ko sem malo raziskoval področje glasnosti motorjev, sem naletel na tole:


Naj povem da ta nažagan rob ni za okras, ampak pomaga pri zmanjševanju hrupa. Motor na sliki je General electrics - GE90-115B. Trenutno najmočnejši motor za komercialna letala, z rekordnim potiskom 64 ton na testiranjih.



Nevem ali je ta sistem že v uporabi ali ne, toda bo pa uporabljen na Boeingu 787 ter Boeingu 747-8.
Sam motor je pa že v uporabi na Boeingu 777.

Osebno se mi zdi da je ta motor le skoraj premočan za takšno letalo. Pri testiranjih, je bil en sam dovolj, da je B 747 letel brez težav  icon_wink

Citiraj
Motor:                            Uporabljen na letalih:                  Potisk (IBS):
GE90-115B            777-300ER, 777-200LR (option)           115,000     

http://www.jet-engine.net/civtfspec.html


Malo kot zanimivost  icon_wink


« Zadnje urejanje: 01. April 2010, 20:28:04 od Capillatus » Prijavljen

Davor
Altokumulus

Odsoten Odsoten

RD: 1991-02-15
Sporočila: 529


Lokacija: Zadobrova pri Celju - 257m. n. v.

« Odgovori #38 dne: 07. April 2010, 23:31:10 »

Pozdravljeni!

Kot vas že večina ve je Letališče Jožeta Pučnika zaprto zaradi obnovitvenih del, zato so leti delno preusmerjeni na Letališče Edvarda Rusjana Maribor. Zanima me, če mogoče kdo ve kje imajo letala, ki prihajajo iz zahoda (Zurich) pristajalni koridor. Danes ni bilo nad Celjem videti nobenega letala namenjenega v ali iz Maribora? Predvidevam da letijo čez Slovenj Gradec, naj me kdo potrdi ali ovrže!


Hvala in lep dan še naprej
Prijavljen

Brez oblakov ni ciklona!
Capillatus
Nimbostratus

Odsoten Odsoten

RD: 1991-01-14
Sporočila: 2270


Lokacija: Pohorje - 1050 m.n.v. Vremenski samouk.

WWW Email
« Odgovori #39 dne: 08. April 2010, 17:21:13 »

Danes je pa tudi meni uspel ˝ulov˝ A380 z daljnogledom. Letalo je res veličastno. Moram pa priznati da si nisem nikoli mislil da bom tako kmalu ujel v mojem opazovalnem koridorju  icon_wink icon_wink

LP  wavey
Prijavljen

jonatan
Cirus

Odsoten Odsoten

RD: 0000-00-00
Sporočila: 72

Lokacija: Kranj

Email
« Odgovori #40 dne: 08. April 2010, 19:02:51 »

Pozdravljeni!

Kot vas že večina ve je Letališče Jožeta Pučnika zaprto zaradi obnovitvenih del, zato so leti delno preusmerjeni na Letališče Edvarda Rusjana Maribor. Zanima me, če mogoče kdo ve kje imajo letala, ki prihajajo iz zahoda (Zurich) pristajalni koridor. Danes ni bilo nad Celjem videti nobenega letala namenjenega v ali iz Maribora? Predvidevam da letijo čez Slovenj Gradec, naj me kdo potrdi ali ovrže!


Hvala in lep dan še naprej

Odvisno od prometa. Možno je tudi čez Celje, sicer pa so različni instrumentalni prileti opisani v tem dokumentu: http://www.sloveniacontrol.si/acrobat/aip/eaip/Operations/2010-02-11-AIRAC/graphics/LJ_AD_2_LJMB_chart_4-1_en.pdf.
Prijavljen
maestro
Uprava ZEVS
Stratokumulus
*****
Odsoten Odsoten

RD: 1981-07-17
Sporočila: 3114


Lokacija: Bled - Bohinj (Bohinjska Bistrica) 507m.n.v.
klemen.crnko@yahoo.com
WWW
« Odgovori #41 dne: 14. April 2010, 09:14:32 »

http://www.youtube.com/watch?v=uGEgltND0Tc&feature=player_embedded

Na YouTubu si lahko ogledate video, v katerem je v dobri minuti zajet ves letalski promet na Zemlji v 24 urah.

24-urno spremljanje vseh večjih letov, ki ga omogočajo geostacionarni sateliti, je strnjeno v dobro minuto. Rumene pike predstavljajo posamezne lete in predvsem ob najgostejšem prometu dobesedno pokrivajo Združene države Amerike in Evropo.

Bodite na pozorni na gost primet na Heathrowu
Posebej očitna je gostota prometa na londonskem letališču Heathrow. Velika območja Afrike in Južne Amerike medtem ostajajo nedotaknjena. Zemljevid tako predstavlja tudi svojevrstno ogledalo gospodarske razvitosti sveta.

Promet se povsod očitno zmanjša pozno ponoči in v zgodnjih jutranjih urah. Na posnetku namreč lahko spremljate tudi, kako se del sveta prebuja, medtem ko drugi del tone v noč.
Rtvslo.si
Prijavljen

MINIMAX
Stratus

Odsoten Odsoten

RD: 1967-11-30
Sporočila: 4625


Lokacija: Ljubljana-Polje

« Odgovori #42 dne: 15. April 2010, 17:32:28 »

Zaradi velikega zanimanja...

Due to an extreme amount of visitors at Flightradar24, we have temporarliy suspended the ability to click on aircrafts (normally shows info (speed etc) and plane trail )
If you want to see some info about the planes you can switch on the "show callsign" feature in adjustments..



edit 21:20:

Zdaj pa še radar ni več dosegljiv
« Zadnje urejanje: 15. April 2010, 20:20:52 od MINIMAX » Prijavljen

MINIMAX
Lj-Polje
Lluka
Član VD ZEVS
Stratus
*
Odsoten Odsoten

RD: 0000-00-00
Sporočila: 4915


Lokacija: Planina pri Rakeku 465nmv
Kaj bi brez letnih časov.


WWW
« Odgovori #43 dne: 18. April 2010, 09:44:24 »


Lokalni avtobus Cheesy  icon_lol icon_lol
Prijavljen
Aquatic
Član VD ZEVS
Stratus
*
Odsoten Odsoten

RD: 1977-06-13
Sporočila: 4717


Lokacija: Trnje,Škofja Loka, 395 nmv

WWW
« Odgovori #44 dne: 18. April 2010, 09:46:47 »

Lokalni avtobus Cheesy  icon_lol icon_lol


Poštarji opravljajo svoje delo. smash
Prijavljen

Davis Vantage Pro2
Strani: 1 2 [3] 4 5 ... 13
Natisni
Pojdi na: