Iz zanimivih virov sem izvedel,da je baje poškodba stebra bila posledica neprevidnega umetnega proženja plazov?
Pogonsko kolo naj bi pa ukrivil snežni teptalec,ki je ob obilici snega zapeljal nanj?
@Pihe veš mogoče kot domačin kaj več o teh "dogodkih" s človeškim faktorjem
Moj visoki meteorološki vir mi tudi pravi,da je višina snega na Kaninu(in delno tudi Kredarici) vedno zelo relativna in ni ravno verodostojna.Toleranca je tudi več metrov
Sicer bo to bolj "rekla-kazala",ampak v vsaki taki čenči je ponavadi kar precej resnice.
Poškodba stebra je predvsem posledica tega, da niso dosedaj našli denarja,da bi na pobočju pred njim zgradili snegobran. Vsi starejši žičničarji vedo povedat,da je bil steber potencialno že večkrat ogrožen,vendar ker so bile zadnje zime bolj skope s snegom, se je na to potuhnjeno nevarnost pač "pozabilo" in zaščite pred njim niso zgradili.Upam,da imajo vsaj letos v načrtu to,drugače bo ob možnih večjih padavinah v prihodnjih zimah, problem stebra rešila narava.
Drugače pa je poškodba posledica tega,da se je prepozno začelo prožit tisti dan(višina nove snežne odeje jim je "ušla" izpod nadzora).
Poškodba pogonskega kolesa je skoraj zanesljivo "zmaga" teptalca,vendar tega po moje že zaradi zavarovalnice noben na glas ne bo priznal.Prijatelj strojnik je izračunal,da še 100 x večja masa snega na kolesu ne bi smela narediti take poškodbe.Ampak jim moramo verjet.Sneg je bil kriv.
Glede verodostojnosti podatka o višini snežne odeje,se strinjam.Predvsem za Kanin je to lahko zelo relativno,saj je teren preveč razgiban.Kar pomeni,da je nekje snega v istem času lahko par decimetrov, par metrov stran pa lahko par metrov.Poleg tega pa je poročanje o višini snega v domeni samih žičničarjev,ki morajo že zaradi komercialnega učinka dodati kak decimetrček(to pa je tako ali tako "bolezen" upravljavcev vseh smučišč po svetu
).
Prav zato sem napisal,da bi bilo dobro,da ekipa mraziščarjev,ki je bila prisotna pri merjenju snega,poda kako kratko poročilo.Tisti,ki jih poznate,jih vzpodbodite k temu.